نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست | شرکت آسا

تاریخ شروع نمایشگاه: 18 شهریور 1403                                                                                                      تاریخ پایان نمایشگاه: 21 شهریور 1403
محل برگزاری: محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران                                                               مجری: راهکار تجارت، مدیریت کوشا

تاریخ شروع نمایشگاه: 18 شهریور 1403

تاریخ پایان نمایشگاه: 21 شهریور 1403

محل برگزاری: محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

مجری: راهکار تجارت، مدیریت کوشا

نمایشگاه بین المللی ایران پلاست چه رویدادی است؟

نمایشگاه ایران پلاست بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک کشور محسوب میگردد و یکی از نمایشگاه های معتبر جهان شناخته میشود. این نمایشگاه با برگزاری 17 دورهی موفق در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برای هجدهمین بار در سال 1403 برگزار خواهد شد. این رویداد با حضور چهار گروه مواد اولیه، محصولات پیش ساخته و ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات به عنوان مشارکت کننده برگزار میگردد.

نمایشگاه ایران پلاست به پشتوانهی صنعت پتروشیمی و همینطور همکاری صنایع وابسته توانسته است با موفقیت در طی 17 سال، محل همایش بهترین برندهای منطقه در این صنعت باشد. اهداف برگزاری این رویداد بزرگ شامل حال بسیاری از تولیدات و صنایع کشور میشود

اهداف نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

-فراهم کردن زمینه ای برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی 
-دیده شدن ارائه دهندگان خدمات در صنعت ساختمان
-حضور موثرتر و هدفمندتر صنایع پتروشیمی کشور را در بخش پایین دست
–  حضور تولیدکنندگان کشور در بازارهای هدف و صادراتی
-رونمایی از فناوریهای نوین صنعت پلاستیک
-آشنایی با برندهای متخصص در حوزه صنایع پلاستیک کشور
-ایجاد فرصت های بازاریابی و صادرات محصول
-مذاکره و جذب سرمایه گزاران

نمایشگاه ایران پلاست

نمونه غرفه های نمایشگاه بین المللی ایران پلاست اجرا شده توسط شرکت آسا

دیار پلاستیک

خدمات شرکت آسا در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

غرفه سازی در هر نمایشگاه به طور کلی نمادی از هویت و اهداف سازمانی یک مجموعه محسوب میشود. بازدید کنندگان در نمایشگاه پس از ورود به غرفه و با توجه به جزئیاتی که شما در کسب و کارتان به آنها توجه دارید کاملا متوجه میزان جدیت و تخصص مجموعه شما در حوزه کاری و در رقابت با دیگر شرکت ها میگردند و این موضوع میتواند شما را چند پله از دیگر شرکت های رقیبتان بسیار جلوتربالاتر ببرد. همانطور که ظاهر و نوع پوشش در برداشت اولیه مخاطب تاثیر دارد، دیزاین غرفه و سازه شما نیز مخاطب را تحت تاثیر قرار می دهد. در صورتی که قصد مدیریت و کنترل بودجه نمایشگاهی خود را دارید ما به شما استفاده از غرفه های پیش ساخته را پیشنهاد می دهیم. سازه هایی مانند تتریس به خوبی میتوانند با کنترل هزینه های ساخت و ساز به برند شما نیز جلوه ای خاص ببخشند.

گروه کالا های شرکت کننده در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

تولیدکنندگان آلیاژ های پلیمری
تولیدکنندگان پودر و گرانول
تولیدکنندگان انواع مستربچ
تولیدکنندگان انواع رزین
تولید کنندگان انواع استئارات
تولیدکنندگان چسب ها و افزودنی ها
تولیدکنندگان انواع پاک کننده
تولیدکنندگان انواع لاک الکل ها
تولیدکنندگان انواع کاتالیزور
تولیدکنندگان انواع ملامین
تولیدکنندگان انواع لاستیک و سیلیکون
تولیدکنندگان پرکننده و روان کننده ها
تولیدکنندگان ترکیبات رها کننده قالب گیری
تولیدکنندگان مواد اولیه پلاستیک
تولیدکنندگان مواد اولیه پتروشیمی
تولیدکنندگان انواع لوله و اتصالات
تولید کنندگان محصولات بسته بندی
تولیدکنندگان انواع برچسب
تولیدکنندگان محصولات لایه دار
تولیدکنندگان انواع بطری های پت
تولیدکنندگان انواع تسمه نقاله
تولیدکنندگان غلطک و پوشش
تولیدکنندگان انواع بند و تسمه
تولیدکنندگان برس و قلم مو
تولیدکنندگان انواع سبد و جعبه
تولیدکنندگان محصولات اسفنجی
تولیدکنندگان کامپوزیت‌های خودروسازی
تولیدکنندگان انواع قطعات و برگه فوم
تولیدکنندگان انواع پروفیل در و پنجره
تولیدکنندگان ورق‌های پلیمری و نانوکامپوزیت‌

چه کسانی به عنوان بازدید کننده در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست حضور خواهند داشت؟

عموما در نمایشگاه ایران پلاست تولید کنندگان و وارد کنندگان صنایع پتروشیمی و همه افرادی که در صنایع پلاستیک فعالیت دارند حضور پیدا میکنند تا با تکنولوژیهای روز این صنعت و همینطور پیشرفت های حاصل شده در طی یک سال گذشته برای تولید محصولات آشنا شوند.

طراحی اختصاصی برای نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

این نمایشگاه بسیار پر قدرت و حساس است و تنها سالی یک بار با تعداد زیادی از مشارکت کنندگان برگزار میشود. به خوبی میتوان درک نمود که چقدر دقت و توجه به جزئیات طراحی و اجرا در این نمایشگاه اهمیت دارد. طراحی غرفه نمایشگاهی برای حضور در نمایشگاه میکس از ویژگی های خاصی برخوردار است که تیم طراحی آسا میتوانند محصول و خدمات مجموعه ی شما را به خوبی در طراحی غرفه نمایش دهند تا در این رویداد پرقدرت و هدفمند ظاهر شوید.

چگونه در نمایشگاه ایران بین المللی پلاست قدرتمند ظاهر شویم؟

نمایشگاه در واقع محل معرفی و نمایش کسب و کار شماست. همانطور که نحوهی حضور دریک محیط و آراستگی ظاهر میتواند در میزان تاثیر گذاری شما بسیار موثر باشد، برای حضور در رقابتی بزرگ و حائز اهمیت مانند نمایشگاه بین المللی قطعا طراحی غرفه نمایشگاهی در اولویت خواهد بود. در رویدادهای بزرگی همچون نمایشگاه ایران پلاست که هر ساله برند های مطرحی در این حوزه در نمایشگاه به شکل های گوناگون تلاش بر دیده شدن و نمایشگ ویژگی های خاص کسب و کار خود را دارند برای هرچه قدرتمندتر ظاهر شدن بهتر است با مشورت متخصصین طراحی و ساخت غرفههای نمایشگاهی در نمایشگاه شرکت نمایید.

1-دقت در انتخاب راهروهای اصلی نمایشگاه

در هر سالن که در نمایشگاه ساخت و ساز انجام میشود بر اساس محل قرار گیری درهای ورود و خروج اصلی میتوان متوجه شد که کدام راهرو ها بسیار پر اهمیت هستند و در طراحی غرفه باید با توجه به این راهرو ها، بخش های مهم غرفه را برای نمایش محصول و یا قراردادن بخش مهم نمایش دهندهی اهداف اصلی مشارکت کننده را قرار داد. این موارد میتوانند شامل ویدئو وال غرفه، محصولات مشارکت کننده، فضای کتیبه و ورودی غرفه باشند.

2-توجه به سناریو سازی برای جذابیت بیتشتر در نظر مخاطب

یک ویژگی مهم در محصول، شعار و هر نکتهی خاص در مجموعه مشارکت کننده میتواند نقطه شروع ایجاد جذابیت های بصری خاص و متمایز از دیگر رقبا باشد. شما میتوانید با اختصاص یک وجه از غرفه برای نمایش محصول به شیوهای متفاوت و از جنس مخاطب خود به خوبی توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب نمایید.

3- ارتفاع غرفه نمایشگاهی

در نمایشگاهی به عظمت و کیفیت نمایشگاه صنعت ساختمان که از نمایشگاه های دارای گرید در لیست رویدادهای بین المللی میباشد مطمئن باشید ارتفاع سازهی اصلی غرفه شما بسیار در چشمگیری غرفه شما موثر خواهد بود. در نمایشگاه بین المللی با توجه به هرسالن یک ارتفاع مجاز وجود دارد که میتوان طبق آن، حداکثر ارتفاع ممکن را برای طراحی غرفه نمایشگاهی درنظر گرفت.

4-متریال های خاص

استفاده از سبک های نوین در طراحی با درنظر گرفتن متریال های بروز و خاص یکی دیگر از جذابیت های طراحی غرفه نمایشگاهی در نماشگاه صنعت ساختمان محسوب میشود. شما میتوانید در صورت داشتن تولیدات خاصی که در نمای ساختمان و حتی طراحی داخلی استفاده میشود در طراحی فضای غرفه استفاده نمایید تا به بهترین شکل ممکن محصول خود را به نمایش بگذارید.

5-استفاده از رنگهای خاص و چشمگیر

وقتی مخاطب وارد سالن های نمایشگاه میشود ترکیب خاص ترین متریال ها، سازه ها با رنگ های جذاب به چشم او میخورد که میتواند بسیار هیجان انگیز و جذاب باشد. نباید فراموش کنید که رنگ اولین دادهای است که در طراحی غرفه ها میتواند جلب توجه نماید و مخاطب شما را به نوعی میخکوب سازهی غرفه کند. پس از اهمیت رنگ غرفه غافل نشوید که در این نمایشگاه به خوبی غرفه را جلوه دهد.

6- استفاده از تکنولوژی

نمایش دهنده های متنوعی برای اجاره در نمایشگاه وجود دارد که میتواند با جذابیت بیشتری نمونه کار ها و فعالیت های شما را همراه با صدا و موسیقی تاثیر گذار به نمایش مخاطبین بگذارد. همچنین استفاده از اسکرین تاچ و دیگر تکنولوژی ها در غرفه نمایشگاهی شما کمک به معرفی توانایی های ما میکنند.

چرا آسا؟

-صداقت در کار و مشتری مداری
-اجرای دقیق و مطابق طرح پیشنهادی
-همکاری موفق با بیش از 500 برند نمایشگاهی
-تیم طراحی حرفه ای و خلاق
-استفاده از متریال مرغوب و درجه یک
-شرکت غرفه ساز دارای گرید A
-عضو رسمی انجمن صنفی کارفرمایی غرفه سازان
-تیم متخصص و مجرب با 14 سال تجربه غرفه سازی
  • صداقت در کار و مشتری مداری
  • اجرای دقیق و مطابق طرح پیشنهادی
  • همکاری موفق با بیش از 500 برند در عناوین مختلف نمایشگاهی
  • تیم طراحی حرفه ای و خلاق
  • استفاده از متریال مرغوب و درجه یک
  • دارای گرید A نمایشگاهی
  • عضو رسمی انجمن صنفی کارفرمایی غرفه سازان
  • تیم متخصص و مجرب با بیش از 14 سال تجربه در زمینه غرفه سازی
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها